الأحد، 14 نوفمبر 2010

اجمل النغمات الرومانسية لعيد الحب 2010


اجمل النغمات الرومانسية لعيد الحب 2010
 نغمات الفلانتين للموبيل والرنات الرومانسية ومقاطع اغاني الحب والعشق
مجموعة نغمات و كولكشن روعة جدا فيها كل الرومانسيات الى بتحبها
 تحميل نغمات رومانسية بمناسبة عيد الحب 2010
Track Listاليسا-معرفش ليه
اليسا-على بالى
اليسا-تصدق بمين
كارول سماحه-اول ما قابلتك
عمرو مصطفى – برتاح معاك
عمرو دياب- بعترف
عمرو دياب -وماله
حسام حبيب-اجمل قصه حب
جليله-شاورلى
هانى شاكر-كل سنه
جنات-بحبك
نانسى عجرم- احساس جديد
سامو زين-احساس بيشدنى
عمرو دياب-خليك معايا
محمد فؤاد-حبيبى يا
كارول سماحه-حبيت دلوقتى
اليسا-اول الحكايات
اصاله-اه من عيناه
لؤى-اخاف ليه
مدحت صالح-قلب واحد
ايهاب توفيق-الف كلمه حب
تامر حسنى-الله يباركلى فيك
سامو زين-انا عارفك
راغب علامه-انا وياك
سامو زين-قربى ليا
جوانا ملاح-قربنى ليك
وائل جسار-بحبك مش هقول تانى
مادلين مطر-بحبك وادارى
هيثم شاكر-بحس بيه
اصاله-بين ايديك
شيرين-بكلمه منك
محمد الشاعر-دورت عليكى
هيثم سعيد -هما مالهم بينا ياليل
تامر حسنى-انت حياتى
حماده هلال-لما بتلمسنى
تامر حسنى-ميحرمنيش منك
اميره-ملكش غيرى
نانسى عجرم-مين ده الى نسيك
جنات -عشان خاطره
تامر-حياتى فداك
عمرو دياب – حلوه الايام
عمرو دياب – اعمل ايه
عمرو دياب – ادينى رجعتلك
عمرو دياب – عينى وانا شايفه
نانسى-وانا بين ايديك
عمرو دياب- اكتر واحد
عمرو دياب-قمرين
امال ماهر-بعشق الغنى
جنات-انا دنيته
عمرو دياب-انا ليك
تامر حسنى -قرب كمان
حسام حبيب- اسيبك لا
تامر حسنى-بغير عليها
نانسى عجرم-بتفكر فى ايه
هشام عباس-تيجى قصادى
محمود العسيلى-بيتى ومطرحى


للتحميل من
او
او

اجدد نغمات ورنات الحب والرومانسية لعام 2010

0 التعليقات:

إرسال تعليق